Cherita... bukan gosip ok!

Tuesday, September 3, 2013

Kawan Aku

Mungkin kau hanya melihat aku sekadar lelaki biasa yg tak punya kelebihan & kekuatan spt lelaki2 lain. Tapi percayalah, aku manusia biasa yg punya hati dan perasaan. Diri aku ini dilahirkan bkn utk dijadikan permainan. Aku minta apa yg berlaku antara kita cukup sekadar setakat ini shj. Aku tahu kau marah dgn aku sebab aku dah lakukan sesuatu terhadap kau yg mgkn pd pandangan kau itu cukup melampau. Cuba kau fikirkan balik, siapa yg memulakan persengkataan ini ? Aku tahu jg, aku yg selalu mengusik kau, bergurau dgn kau, tp tak lebih sbg seorang kawan. Tp bila kau ambil brg yg terlalu peribadi bg aku, aku tak boleh terima. Aku yakin kau pun macam tu. Kenapa kau perlu marah dgn aku bila aku ambil brg yg terlalu peribadi pd kau ? Bukankah kau yg mulaknnya dulu ? Oh maaf, kau marah dgn aku sbb aku baca surat peribadi kau, tp secara logiknya, kalau kau dah ambil brg peribadi aku, adakah aku tak fikir yg kau turut membaca brg peribadi aku ? Cuba renungkan... Sebab aku jg tahu yg kau boleh bertindak di luar kotak =) Aku cuma berharap, cukuplah apa yg telah berlaku antara kita terhenti setakat ini sbb aku tak puas bermain, bergurau dgn kau. Di awal perkenalan kita, mgkn kau kelihatan spt perempuan yg garang, tp bila aku kenal kau, rupanya kau sama mcm kwn2 yg pernah aku kenal sblm ni yg sgt gila2 & kadang2 tak betul. hehe... Assalamualaikum kawan *_*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...